Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
4 uren geleden, acpronk zei:

P9 en P11 potjes

Van ieder 10 stuks als je dat hebt. Misschien staat er nog iets in de lijst om te ruilen. Ik neem sowieso een spaanse punt paprika voor je mee. 

aangepast door Gitta
  • Like 1
Geplaatst:

De drop plant zou hier fijn kunnen ik kan er nog meerdere kwijt!

Kijk nog even bij mij of je onze ruil zo ok vind. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb ook wel belangstelling voor een stekje dropplant. Kan je p9 potjes aanbieden (moet ff kijken hoeveel) of iets van mijn aanbod lijst. 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

@Tanja65p9 potjes is prima. Dankjewel.

@appelvrouwik zal even kijken in je lijst. Ik neem sowieso de dropplant voor je mee. 

En sorry voor de late reactie. Had heel weinig tijd dit weekend ivm generale repetitie en verschillende uitvoeringen van de musical. 

• Like 1
Geplaatst:
Op 27-3-2025 om 16:32, Gitta zei:

Ik merk dat ik potjes te kort kom. Dus heb wat potjes in verschillende maten op de gevraagd lijst gezet. Wie weet heeft er nog iemand wat over. Ik ben in ieder geval melkpakken en druiven bakjes aan het sparen om een beetje te improviseren. Je moet toch wat.

@Rookieen @Bouwvrouweik vrees dat ik geen turkse tomaat voor jullie mee kan brengen de 12de. Nog niks te zien helaas. Erg jammer. De andere tomaat en de bosaardbei neem ik natuurlijk wel voor jullie mee. 

Ik kan wel wat potjes voor je meenemen 9x9 vierkant (niet de beste kwaliteit)

• Thanks 1

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
21 minuten geleden, bonnie f zei:

Ik kan wel wat potjes voor je meenemen 9x9 vierkant

Dat mag je doen. Heb je er zelf nog genoeg over? Ik heb zelf weinig meer aan te bieden om te ruilen. 

Geplaatst:

Zojuist de laatste planten verpot voor de MTFD. Ik heb verder niet gelezen dat ik iets heb gemist bij iemand. Dus als het goed is krijgt iedereen wat hij/zij heeft gevraagd. 

• Like 1
Geplaatst:

Ik heb nog een stapel ronde potjes voor je ingepakt..net leuk om in de verspenen. Vind je het niks neem ik ze wel weer mee naar huis.

• Thanks 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Claudy10 stuks kan ik wel gebruiken. 

Ik heb de tomaten zaden voor je in mijn tas zitten. Ik neem ook mijn teveel aan tomaten plantjes mee. Misschien zit daar ook nog iets tussen. 1x Black Cherry en 5x Rebel alliance. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...