Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Peultjes: inmaakrecepten?


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik heb net 1100 gram aan peultjes geoogst. En er hangt nog veel meer Note to self: volgend jaar MINDER peultjes zaaien.

Ik vries er wel wat in, maar misschien is er nog een lekker inmaak recept? Wecken kan... maar het klinkt me niet heel lekker in de oren om ze 120 minuten op 100 graden te wecken.

 

Heeft iemand een lekker (liefst zelf uitgeprobeerd) recept? Zoetzuur? jam? cake?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken over mijn eigen peultjesstruiken Dat zijn er zeker 50, maar misschien wel meer en ik heb net de tweede ronde gezaaid.

Tja, dat wordt dan toch wecken denk ik (of invriezen)

Ik had het ook gezien 120 minuten (heb hetzelfde boek als jij) en me afgevraagd waarom dat in vredespijp zo lang moest

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Ik heb net 1100 gram aan peultjes geoogst. En er hangt nog veel meer Note to self: volgend jaar MINDER peultjes zaaien.

Ik vries er wel wat in, maar misschien is er nog een lekker inmaak recept? Wecken kan... maar het klinkt me niet heel lekker in de oren om ze 120 minuten op 100 graden te wecken.

 

Heeft iemand een lekker (liefst zelf uitgeprobeerd) recept? Zoetzuur? jam? cake?

 

 

Hoe is dit afgelopen, Jorieke? Heb je ze nog in zoetzuur ingemaakt? Zo ja.... hoe was het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...