MarjaP Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart (aangepast) Hi allemaal, na een jaar niet geweest te zijn, ga ik nu weer komen met mijn lief. Ik wil graag: - lelietjes van dalen @appelvrouw - peperplant pimentos de padron (heb ik gezaaid en komen goed op - zaailingen knolselderij - zaailingen paprika (als die van mij het niet doen) @Gitta - kamille plantjes @Jorieke - poot aardappelen @oud Holland - rabarber - bergbasilicum @acpronk - Crocosmia Montbretia Voor Jorieke wil ik wel weer zelfgemaakte muesli meenemen, als dat gewenst is. Ik heb nog wat zaden die ik niet ga gebruiken, ze komen uit de VS, zie foto - eggplant - white icicle radish - schwarzer runder Radish - Japanse baby turnips Mikado Ik heb nog ingemaakte groenten zoals gele courgette (2024) Verder heb ik veel in de kweekbakken staan en zal ik later berichten welke plantje ik als zaailingen mee kan nemen. Oké later meer Marja 23 maart aangepast door MarjaP 2 Quote
Gitta Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Ik heb wel paprika zaailingen voor je. Ik zaai er altijd teveel. Ik neem sowieso wat overblijft mee naar de MTFD. Kijk maar in mijn ruillijst om te zien welke soorten. Kamille heb ik wel zaden van, maar nog geen plantjes. Die zaai ik altijd pas in april ivm ruimtegebrek in mijn kweekkasjes. Dus Daar kan ik je niet aan helpen. Zaad kan wel, dan houd ik wat zaad achter. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Ik heb wel kamille voor je. Ik heb het gezaaid en het komt al massaal op. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
acpronk Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Bergbasilicum heb ik voor je. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
appelvrouw Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Marja jij krijgt van mij nog een zaailing van de tomaat Beauty de Lorraine. En jij kijkt of vraagt nog voor het zaad van die kleine lichtgekleurde meer grijzige courgette? 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Marja mag ik wat zaden van de zwarte radijs en van de baby turnips? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Ha, dat wilde ik ook vragen. Ook ik zou wel een paar zaadjes van de zwarte radijsjes en de babyturnips ontvangen. En ik heb denk ik wel een paprika voor je, misschien meer. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Oudholland Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Waarschijnlijk hebben wij wat pootaardappels over. Hoeveel poters had je gewild? dan kijk ik even wat en welke rassen we hebben. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
MarjaP Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart Beste....., je vraag vind ik moeilijk te beantwoorden. Misschien 1015 poters? Dank je dat je er naar wil kijken en ik zie je op de moestuin forum dag. Quote
MarjaP Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart 20 uren geleden, Tanja65 zei: Ha, dat wilde ik ook vragen. Ook ik zou wel een paar zaadjes van de zwarte radijsjes en de babyturnips ontvangen. En ik heb denk ik wel een paprika voor je, misschien meer. Prima, ik neem de zakjes mee en jullie mogen ze verdelen hoor 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart 13 uren geleden, MarjaP zei: Misschien 1015 poters 10 à 15 poters is de bedoeling van Marja. Bedankt voor de zaden Marja, we zullen ze verdelen op de MTFD. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Als er nog wat zaadjes over zijn, houd ik me aanbevolen. 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Wil je nog paprika, @MarjaP? 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april Even reageren voor Marja volgens mij wel Tanja. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.