tuinliefhebber Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Als ik naar de volkstuin ga hoor ik van verre al de kauwen die daar in een grote groep steeds zitten, omdat de tuin omringd is door hagen en bomen zitten ze er graag en als ik dan de tuin inga zie ik nog net dat ze echt overal aan proberen te vreten zelfs waar netten overheen zijn gespannen dus ik wordt echt gek van die beesten, hoe kom ik van ze af? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 enigste wat je kan doen is. maak houten afbeeldingen van vogel soort waar ze bang van zijn. kan je op t net wel uitvogelen., en plaats die in je tuinDoor de bomen om je tuin heen is er op geen andere manier van de hinder af te komen denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Betere netten kopen of betere constructies maken In tuincentrums vind je misschien alleen maar 1 soort net.. Maar op internet heb je ze in veel verschillende soorten etc. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 een dooie kauw ophangen wil ook nog wel eens helpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts