Miquel-nature Geplaatst: 15 juni 2012 Share Geplaatst: 15 juni 2012 Ik blijf maar strooien, en er blijven honderden slakken terug komen, echt vervelend dit.Ze hebben ondertussen al mijn sla al op gegeten en mijn bloemkool.. Heeft iemand hier een oplossing voor, of kan het aan de korrels liggen? Quote Kweker sinds 2010 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rubo Geplaatst: 16 juni 2012 Share Geplaatst: 16 juni 2012 Welk merk ?Wanneer gekocht ?Welke werkzame stof ?In welk percentage ? Quote met vriendelijke groet, Rubo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Antoine Geplaatst: 16 juni 2012 Share Geplaatst: 16 juni 2012 Haha, wel grappig, ik heb dit vorig jaar ook gehad. Weet je; je moet ook weer niet teveel strooien want slakken vinden ze natuurlijk wel lekker, hoe meer jij strooit hoe meer er op af komen, dus gematigd strooien. succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 16 juni 2012 Share Geplaatst: 16 juni 2012 Als je veel slakken hebt zul je eerst met de hand weg moeten halen, best werkt in donker met zaklamp na regenbui, je weet niet wat je ziet, op volktuin gaat dat wat moeilijk maar als je in achtertuin moestuin hebt zou ik dat eerst een paar weken doen, tot je denkt wordt nu echt minder daarna kan de slakkenkorrel het wel aan. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
djjr Geplaatst: 16 juni 2012 Share Geplaatst: 16 juni 2012 Bij mij werkte de slakken korrels van escargo niet. Nu gebruik ik korrels van Bayer en ik heb geen slak meer gezien. De sla heeft ook nog geen gaatjes Indd. niet te veel strooien volgens de verpakking 35 korrels per m2 dat zie je bijna niet eens liggen. Quote Mvg, Erik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 18 juni 2012 Share Geplaatst: 18 juni 2012 's avonds slakken knippen en tegelijk korrels strooien!dan krijg je ze er uiteindelijk wel onder Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.