Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik geïnteresseerd ben in de komkommer Dragon Egg, ben ik even op zoek gegaan naar ervaringen op het forum. @Erny Ik zag dat jij deze komkommersoort in 2018 heb gekweekt. Mag ik je vragen hoe de teelt is bevallen? En heb je dat buiten gedaan of in een kas? En natuurlijk of je tevreden over de smaak was 😊.
Ik heb in het verleden weleens snackkomkommer gekweekt hier (buiten), maar dat was niet zo’n succes. Rommelige plant, snel meeldauw en matige opbrengst. De Dragon Egg ziet er qua plant al wat anders uit en lijkt ook buiten weelderig te groeien, maar is dat ook zo? Alvast bedankt!

Geplaatst:

@Dahli  Ik verbouw al mijn gurken en kommers buiten, gewoon op de grond/worteldoek. 2018 is me iets te lang gelee om te herinneren. Dragon Egg was meer voor de leuk, maar kan me niet herinneren of ik geoogst heb of dat de slakken die plantjes hebben verorberd. 

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Snap ik @Erny 😊. Volgend seizoen ga ik het gewoon proberen, tegen een klein schuttingdeel. Ook voor de leuk trouwens 😉.

Dank je @henkg, die zet ik ook op het lijstje voor volgend jaar.

aangepast door Dahli

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...