eelzuhtjuh Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 klinkt goed ik wil ook wel mee doen https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
DebjeDuif Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Ik wil ook graag meedoen! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
geedee Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 (aangepast) Post weggehaald...niet goed gelezen...sorry 7 januari 2013 aangepast door Gast
Akita Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Blijkbaar gaat bij iedereen het paprikavirus weer kriebelen. Zelf ook een paar paprikasoorten besteld maar omdat het mijn eerste jaar met paprika's wordt nog geen illusies dat ik met een wedstrijdje tussen al deze "experts" nog een kansje maak Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
HuubvG Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 En hier zat ik al op te wachten, ik doe mee!
dennislp Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 En zo wordt een oude post in ene weer omhoog gehaald?Vraag me af of dit nog wel doorgaat? > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorg Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Dit is een oud topic waarin geen concrete plannen genoemd worden voor een wedstrijd. Binnenkort wordt er weer een nieuwe teeltwedstrijd georganiseerd waarvoor je je uiteraard aan kunt melden. We zijn momenteel bezig om de laatste voorbereidende werkzaamheden af te ronden met de sponsor.
Aanbevolen berichten