Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn aardappels hadden helemaal geen bloemen en na 3½ maand was ik toch echt wel nieuwschierig of er al iets klaar was en heb de grote pot omgekieperd, ik had toch echt hele dikke aardappels

Schrijffouten onder voorbehoud

Posted

Had je ook niet last van de aardappelplaag citroen? Want dat zou natuurlijk een reden kunnen zijn...

Ik heb hier twee planten staan, eentje staat al in knop, andere nog niet. Staan naast elkaar, in dezelfde grond! Maar de hele pootaardappel is de andere niet, dus ik wacht geduldig tot ik kan oogsten!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Posted

jawel ik zie bruine vlekken op mijn loof, maar nog niet zo erg als bij mijn buurman ,en diens buurman .waar het loof begint te verschrompelen .img417190181340268783.JPG

Posted

Ik denk dat je er verstandig aan doet de aardappels te rooien, zoals Jorg je ook al adviseerde in je andere topic. Aardappelziekte is geen cadeau, en zoals je al ziet op jullie complex breidt het zich snel uit. Als er al planten staan te bloeien staan ze waarschijnlijk al een dag of 90 in de grond? Dan heb je nu nog kans op een aardige oogst, en wanneer de ziekte zich verspreidt (en dat zal zeker gebeuren helaas) heb je kans op een hele mislukte oogst...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!