Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Luxe HR++ platte bak


Ben

Aanbevolen berichten

Ik heb van een bouw een goeie 20 HR++ isolatie ruiten over van ongeveer 800 mm x 470 mm, ik denk dat ik die van de herfst ga gebruiken om een platte bak te maken. De bedoeling is dat ik dan wat ruiten op hun zij in de grond zet rondom en dan zo maak dat ik er wat ruiten bovenop kan leggen, het isoleert mnatuurlijk prima en de kosten zijn dan 0,00. De ruiten die ik er bovenop leg hebben wel zo een gewicht per stuk (+/- kg) dat ik niet bank hoef te zijn dat ze er bij een fikse wind er vanaf vliegen. Als ik zover ben dan zal ik wat fotos hier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb denk ik nog een stuk of twintig ruiten over voor degene die geinteresseert daarin is de afmetingen zijn ongeveer 450 mm x 850 mm het is dus dubbelglas en ik heb vanmiddag nog even gekeken de ruiten wegen 9 kg per stuk dus makkelijk te hanteren en je hoeft er geen raamwerk om heen te maken, ze zijn wel scherp, maar degene die ik ga gebruiken daar ga ik even met de schuurmachine langs heen zodat ik me er niet aan kan snijden en hoef ook niet bang te zijn dat die ooit nog weg zullen waaien met een fikse wind, dus als iemand interesse heeft stuur me en pb, ik dacht dat het er 20 waren maar er staan er 35 en die heb ik zeker niet allemaal nodig, ik woon voor de geinteresseerde in het miden van het land.

 

Gr Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb denk ik nog een stuk of twintig ruiten over voor degene die geinteresseert daarin is [...], ik woon voor de geinteresseerde in het miden van het land.

 

Gr Ben

ik ben wel geintereseerd maar jammer dat je zover weg woont. moet ik even met mn ouders overleggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar "zit ik ook een beetje mee" gaan dan wel regelmatig naar Nijmegen toe, maar hebben niet echt een grote auto om ze in te vervoeren.. Heb ze opzich ook niet allemaal nodig, maar woon in Friesland, dus wellicht kon/kan ik ze voor andere dan nog meenemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...