Geplaatst: 8 uren geleden8 u Werd in reactie op mijn vraag in plantjes van dag topic wel toegezegd. We gaan het zien, ik heb nog tientalle zaailingen in P7 staan, die gaan dus niet meer opgepot worden, maar heb dus inmiddels wat staan, wel drie of vier planten per pot voor Etna, Thai Sun, zelfs meerdere voor deel van Ring of Fire uit 2023 zaad. Die uit die ring of fire peper van de dag vorig jaar, ware de eerdere zaaironde en stonden al in P9 en ook eerder opgepot, dus daar zie ik nu eerste kleur.Met Bergbasilicum en Jioa galong heb ik een set-back. Cola kruid loopt ook op laatste benen.Mijn camera is al maanden zoek, eenvoudig telefoontje maakt het moeilijk. Ik had vier weken geleden plaatjes genomen en vorige week, weer, maar moet ze nog uitzoeken en naar postimage uploaden, dan kan ik mijn site weer eens updaten. 8 uren geleden8 u aangepast door donaldk
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Misschien is, om verdere verwarring te voorkomen, een slotje op dit topic handig?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Er is helaas nog geen zicht op een datum of het uitzetten van een datum poll voor een MTFD Gouda najaar 2026 ergens tussen half september en half oktober. Wordt vervolgd!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Misschien een idee om bij bepaalde dagen het jaartal erbij te zetten? Dan heb je dat probleem niet. @Goldfish
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.