Geplaatst: 17 september17 Sep Ik ben Jacqueline en heb samen met Hans mijn man een moestuin van 300 vierkante meter sinds juli dit jaarWe hebben een indeling gemaakt en een huisje 4x4 in de bestelling staanWe hebben deze week bakken op hoogte gemaakt en gaan deze vullen met aardeFruitboompjes laagstam gekochtWe hopen in het voorjaar klaar te zijnom te zaaien
Geplaatst: 17 september17 Sep Lekker bezig! Precies op tijd voor het volgende seizoen. Dat wordt genieten. Veel plezier daar en hier. Groene groet 🖖🏻
Geplaatst: 18 september18 Sep Welkom!Wat een mooi stuk grond hebben jullie😄. Wat voor fruitboompjes gaan jullie erin zetten?
Geplaatst: 18 september18 Sep Auteur Dank je wel!!Er staan kersenboompjes, perenboompje, pruimenboompje nu inVerder druiven struik wit en blauw geplant en framboos Braam had ik al van de vorige eigenaar en heb die nog staanTevens nog een vierbessenstruik geplantJe leest het al ik ben een fruit liefhebber😁
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.