Geplaatst: 5 oktober5 Okt Ruilafspraken. (Graag even controleren of ik niets vergeten ben 😉!)Tanja krijgt pot met knollen van Apios americana;Appelboompje Biervliet.Geeft: Olijfkruid en tijmMellie krijgt 2x witte aalbesrose aalbes (planten of stekken)appelboom Relindazaailing boompje MerketonAppelvrouw krijgt: Appelboompje Kandil Sinap Geeft: OnsterfelijkheidskruidACPronk krijgt Rose aalbes (planten of stekken)druif VeraWortel krijgt 32 digitale engelstalige boeken over permacultuur (reeds verstuurd)Zaailing boompje MerketonGele kornoelje, zaailingen vruchtrassen, enkele struikenGeeft: Rozemarijn, Salie en bronzen venkel.Arja Gele kornoelje (2x i.v.m. betere bestuiving)Galina Krijgt druif Aleshenkin. Geeft Prunus tomentosa. 6 oktober6 Okt aangepast door weknow In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 oktober6 Okt Gele kornoelje, zaailingen vruchtrassen, enkele struiken.Moet alleen 2x gele kornoelje zijn dacht ik...Rest klopt :) 6 oktober6 Okt aangepast door Wortel
Geplaatst: 6 oktober6 Okt Auteur @ Wortel...het zijn er zelfs 3. Heb ze toevallig van middag samen in een grotere pot gestoken voor jou en Arja. In het lijstje had ik ook al gezet: "enkele struiken".... en dat is meer dan een, he. 😂 In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 6 oktober6 Okt Van mij krijg je nog een stek tijm en een stek olijfkruid, @weknow * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 oktober7 Okt 20 uren geleden, weknow zei:@ Wortel...het zijn er zelfs 3. Heb ze toevallig van middag samen in een grotere pot gestoken voor jou en Arja. In het lijstje had ik ook al gezet: "enkele struiken".... en dat is meer dan een, he. 😂Topper! :)
Geplaatst: 7 oktober7 Okt Heb je nog (Rose) Aalbessen over? Ik heb toen libgennog actief was ook gigabytes aan boeken gedownload, maar nooit gelezen dus weet echt niet meer wat ik heb staan en wat op de oude laptop staat, van Usenet heb ik helemaal geen kijk meer op. @wortel daar kunnen we later nog eens naar kijken via DM. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 10 oktober10 Okt Auteur Auto flink vol. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.