Geplaatst: 15 december15 Dec Vooralsnog blijf ik bij de pompoen Jumbo pink banana. Kan tot 100 cm lang worden en heeft een bijzondere roze kleur. Én voldoet aan de hint van afgelopen seizoen 😀.
Geplaatst: 16 december16 Dec Misschien zijn het wel die groene pompoenen 🤣 iedereen wacht al "lang" op zaadjes You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 16 december16 Dec Geen idee wat het wordt, maar ik doe mee. Pompoen zou fijn zijn, ik bestel alvast wat karrenvrachten mest. :-)
Geplaatst: 16 december16 Dec 2 uren geleden, redzebra zei:schorsenerenIk denk dat je daarmee goed zit Redzebra! Naast hetgeen je noemt, ook nog “kleur”: zwart. Als je ze schoonmaakt. Goeie!
Geplaatst: 16 december16 Dec 3 uren geleden, redzebra zei:gokje schorseneren, lange wortel, lange teelt, lang bewaren.En lang zwart aan je handen dat je er niet afkrijgt.,vooral niet onder je nagels vandaan. Die had ik ook al genoemd dus we zijn nu al met zijn tweeën! Eigenlijk hoop ik niet dat die het worden: ” keukenmeidenverdriet”😭 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur On 12/13/2025 at 5:18 PM, woldistel said:Peper is in 2020 al geweest, dus dat zal het dan niet zijn.....mmm, zeg niet dat dit t is maar Peper is een rekbaar begrip... hoeveel soorten pepers, paprika's zonnebloemen etc zijn er wel nietDus als een soort al geweest is zegt dat niets over een andere soort
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 2 hours ago, Lia56 said:Peper is een rekbaar begrip...Thunder Mountain Longhorn??! (die van mijn avatar 😃) Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @Lia56 Is @woldistel ’warm’ met de Longhorn of is ‘warm’ de volgende hint? Gekmakend dit 🤪.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁Prrrr, bom, bom, bom, bom..... 🥁🥁🥁 3 uren geleden3 u aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Thunder Cacho Brown? Bom,bom, bom, bom 🥁🥁🥁🥁🥁🥁 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hummm een lange, warme en gekleurde groente. We kunnen alle kanten nog op. Een wortel bv is lang, is een zogenaamde verwarmende groente en kan heel veel kleuren hebben.Is een zonnebloem warm? Nèèh We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 28 minutes ago, appelvrouw said:Is een zonnebloem warm? NèèhWaarom niet? geeft mij een heel warm gevoel als je de bloemen ziet..
Geplaatst: 16 minuten geleden16 min Ja jeetje Lia.. je maakt vast een grapje. Gelukkig zijn zonnebloemen geen groentes. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.