Geplaatst: 2 uren geleden2 u Yes! Ik had druivenbladeren gepekeld. Alles netjes afgespoeld en alles opgerold. 2 kg rijst later had ik heel veel zakken met sarma. 1 zak ging niet de vriezer in. Want wat bijna net zo lekker is als verse druivenbladeren, zijn vers ontpekelde bladeren. Daar hebben we echt van gesmuld.Restje gevulde groentes erbij. Alles uit de tuin van mijn ouders. Aubergine, courgette, komkommer, diverse pepers. Variatie in pittigheid. Beetje Russische roulette. Maar dan lekker 😛alles met dikke klodders yoghurt. JummmEn gisterenavond had ik met alle restjes paddenstoelensoep gemaakt met eigen gedroogde en verse paddenstoelen. Gedroogd (op de verwarming 😆) had ik champignons en shiitake. Verse oesterzwammen erbij. Ik had gedroogde kastanjeboletrn die tot poeder waren vermalen erbij als bouillonpoeder. Wat udon noodles erbij en wat lente-ui.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat ziet dat er weer heerlijk uit @Mellie ! Die groentes uit de tuin van je ouders, zijn die eerst gedroogd geweest? En dan nu weer gehydrateerd? Of komen ze uit de inmaak? Ik zie wel eens gedroogde aubergines in de Turkse winkel, van daar dat ik het me afvraag. Ik ben benieuwd, het ziet er zo mooi uit. En die enorme oesterzwam 😃, prachtig. Ik ga dit voorjaar ook maar weer eens een emmertje opzetten als ik dit zie. Koffieprut genoeg.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Rettich met spinazie, cashewnoten en roerei met Rettich salade.Alleen bietenstelen, beetje waterspinazie uet.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.