Geplaatst: 23 februari23 Feb Op 22-2-2026 om 11:45, Ikbeginbijmezelf zei:Hoe gaat het met de binnentomaten?Nog even en de eerste zijn rijp De andere dwergtomaatjes beginnen aan hun eerste bloempjes (niet direct een overzichtsfoto van alle) maar deze sun en mars waren een cadeautje voor iemand. Een paar van de grotere voor heel vroeg al geënt o.a. bolzano en seviocard zowel op f1 en f2 maxifort en hier op foto een f3 hotstreak op een f2 MaxifortDe grote zaai voor overdekt en tunnel komt pas midden maart en voor buitenteelt eind maart.
Geplaatst: 24 februari24 Feb Wow!Dit is al meer dan ik überhaupt verzamel dus ik ben benieuwd wat je dan nog onder “grote zaai” verstaat. Leuk hoor die dwergversies.
Geplaatst: 24 februari24 Feb Kijk @Loraine_ je had ze al op je naam staan toen die je laatst bij mij zaden hebt uitgekozen per PB.Deze komen dus naar je toe o de MoestuinFD samen met de andere 7 soorten 24 februari24 Feb aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.