Geplaatst: Vrijdag om 19:133 d @rorror Er leek een groeistilstand gaande van de planten zelf, niet van de pepers die er aan hangen. Nu komt er nog een verdieping bovenop, vol met bloemetjes. De vraag is of dat allemaal nog rijp gaat worden, maar de planten worden daardoor nog mooier en echt wel imposant. Het blad ziet er ook beter uit. Ook mooi vol. Ik ben erg blij met deze verbetering.
Geplaatst: Vrijdag om 19:173 d Hier zie ik ook een nieuwe lading boven in komen, nu nog wel klein. Maar we gaan het zien, je kan als de pepers voor de helft gekleurd zijn die er afhalen, en binnen in 1 a 2 dagen laten verkleuren op tafel. Dan kan die plant die dagen eerder plukken nog in de andere vruchten steken. Daarom zie je soms dat ik half gekleurde pluk.
Geplaatst: Vrijdag om 19:213 d 3 minuten geleden, rorror zei:Daarom zie je soms dat ik half gekleurde pluk.Ah, dat vroeg ik me inderdaad al af waarom je dat deed. Goeie tip!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vanwege de regen, vandaag maar wat korrelvoeding gegeven, kan immers geen voedingsstoffen in water geven, als ik geen water hoef te geven..Zouden dikke jalapenos moeten zijn, eigen zaden geoogst vorig jaar maar blijkbaar gekruist, heel klein beetje pit, wel erg lekker dik wandig.Een van de Jalapeno groeid ook nog lekker door.Zoek de peppers, 8 potten. Jummie
Geplaatst: 27 minuten geleden27 min In de kas kwamen na de winter spontaan nog peperplantjes op ondanks de kou.De plant met gele pepers geeft wat vreemde tweeling vruchten en een van de vruchten heeft een paprika vorm. Grappg om te zien. De purple tiger in de serre doet het heeg goed.Of het toeval is of niet maar na het snoeien zitten er meer vruchtjes aan de Carolina Reaper plant dus bedankt voor de tip Rorror.
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min 5 minuten geleden, Jan uit Spijk zei:De plant met gele pepers geeft wat vreemde tweeling vruchtenMooi Jan! En dan gewoon als verrassing opgekomen, scheelt een hoop gerommel binnen in de winter 😃. Weet je toevallig hoe de gele heten? Ik heb hetzelfde met de Blended Lemon. Bij de andere zie ik het verschijnsel niet.Nog wat fotootjes van afgelopen weekend.
Geplaatst: 4 minuten geleden4 min 9 minutes ago, Dahli said:Weet je toevallig hoe de gele heten? Ik heb hetzelfde met de Blended Lemon.Hallo Dahli. Vorig jaar had ik onder andere een Lemon Drop in de kas. Dus dat zal het zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.