Geplaatst: Gisteren om 01:341 d 4 uren geleden, Petrasmoestuin zei:ik heb gehoord van mensen op FB dat als je milde pepers zaait die meer in de hoogte groeien het mogelijk is om ze per 3 in een mini bak te zetten,Gaat dan om de soort van caspicum annum. Niet voor de ander varianten.Tevens geld voor annum, dat het niet te grote pepers gaat zoals bell. Dus voor soorten in die klasse die grote pepers dragen wil je er één in een pot.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Misschien dan toch eens een kijkje nemen op Reddit @donaldk 😁Daar is echt een hele actieve ruil door heel Europa gaande, met tientallen zelfgekweekte soorten. Het is dat ik zelf wat meer van de tomaten en wat minder van de pepersoorten ben. Dus ik kijk nog even wat ik doe volgend jaar. Maar het zijn een bak liefhebbers en peper gekkies bij elkaar daar haha.Edit: https://www.reddit.com/r/HotPeppers/ 19 uren geleden19 u aangepast door Lsjr33
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.