Geplaatst: 13 uren geleden13 u Auteur Thanks, ik ga kijken! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 uren geleden13 u De grootste zijn 3 liter, heb he daar wat aan? https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Nou ja, ook mooi! Ik wil er tomaten in gaan zetten, IN de vollegrond in de kas. Tegen de ritnaalden die anders dwars door de stengels boren Ik haal de bodem er dan uit, zodat de wortels wel gewoon dieper kunnen. Formaatje 3 liter lijkt me dan wat krap voor de eerste bovenste wortels zeg maar. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 minuten geleden18 min Ow..laat maar. Kom weer eens te laat met die mosterd🙈 16 minuten geleden16 min aangepast door Ciska
Geplaatst: 14 minuten geleden14 min Auteur Wat? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 minuten geleden8 min 😶😶😶 Ergens ging er iets mis met mijn telefoon.....want ik wilde roepen dat Nas nog potjes had....maar het was gisteravond al opgelost🙈🙈😅
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.