Geplaatst: Maandag om 19:342 d 7 uren geleden, Tanja65 zei:melkpak er overheen.Hoe zwaar zijn die melkpakken, waaien die niet weg?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Auteur Precies 3 dagen na het planten van de Choy-zaailingen en ik sta versteld. Ze zijn prima aangeslagen en groeien zienderogen. Blij mee!Zondag 15 uurWoensdag 15 uur
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Dat ziet er goed uit @Dahli Ik ga kijken of ik morgenmiddag of vrijdag even tijd heb om wat mini's (plantzakken van mm) klaar te maken en in te zaaien met broccoli en spitskool. Anders wordt het in het weekend.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Op 16-3-2026 om 20:34, Petrasmoestuin zei:Hoe zwaar zijn die melkpakken, waaien die niet weg?Geen idee. Als winterzaai niet, maar dan zit er uiteraard aarde in. Maar ik denk dat het moet kunnen als je het goed in de grond drukt. Of misschien een lange stok erdoor. Ik broed er nog even op. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.