Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hallo, Mijn pruimenboom heeft al twee jaar geen bloemen meer na steeds een (soms te) overvloedige oogst. ik dacht misschien bemesten en, bemeste met gedoogde koeienmest en dit nu net voor het voorjaar opnieuw.Dacht hiermee goed te doen in onze kleine stadstuin (kleigrond). (Tussendoor ; We hadden dfe laatste paar jaar ook serieus last van bladluis zo erg dat het net regende onder de boom... Die bestreed Ik met Lieveheersbeestjes en vuurwantsen).Nu dus na de bemesting evenwel bemerk ik ook plots dat de boom die weer niet gebloeid heeft ook nog bijna geen bladeren heeft midden april. Er zijn er wel sporadisch en de bladknoppen zijn aanwezig maar het uitkomen van het blad lijkt heel moeizaam te gaan.Iemand enig idee wat er mis loopt en wat ik zou moeten doen om de situatie weer recht te trekken...Vriendelijk bedankt en groetjes,JohnnyV 2 uren geleden2 u aangepast door JohnnyV
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.