Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wie kan en wil tegen goeie betaling twee polyester schaduwdoeken van 3 bij 3 naaien naar voorbeeld van een tuinpaviljoen van Action

Featured Replies

Geplaatst:

Bij vraag en aanbod wil het niet, daar mogen alleen moestuin gerelateerde zaken besproken worden, begrijpelijk genoeg.

Het gaat om twee tuinpaviljoens van Action, die donkere stof hebben, Ze laten geen licht door en daarom wil ik ze vervangen voor witte.

Ik heb een wit polyester schaduwdoek gekocht en vandaag boven de kas gehangen, waar het prima schaduw geeft maar wel vrolijk licht blijft.

Van dat doek wil ik dus de twee zeilen laten naaien.

Foto van het tuinpaviljoen van Action

doek1.png

Foto van het Action doek

doek3.jpg

Nog niet geplaatst vanwege teveel duisternis, vooral in de woonkamer

Voorbeeld van het polyester doek

doek2.png

doek4.jpg

Dit polyester doek kan op rol aangeschaft worden, plus zeilringen en klittenband

Het zijn geen rechthoekige lappen van 3 x 3, maar 1 doek bestaat uit 4 ruit/trapeziumvormige lappen in verstek aan elkaar genaaid.

Er moeten trekbanden aangenaaid worden met klittenband, en een opening langszij waar de spanstokken ingestoken kunnen worden.

Het lijkt me wel een lastige klus. Ik denk eraan om één doek op te sturen naar wie het gaat doen. Ik stuur dan het kleinste doek op, want er zit veel verschil in de twee doeken. Het tweede heb ik een jaar later gekocht en toen was alles een beetje minder van kwaliteit, het doek te ruim, het frame is wel even groot. Het kleinste doek zit mooi strak, terwijl het grootste doek wappert en rimpelt. Dus het komt wel heel nauw.

Het mag wel wat kosten want ik heb de 2 frames zo tegen mijn huis bevestigd dat ze elkaar overlappen, dus ik wil dit niet gaan vervangen. Veel teveel werk aan gehad en het bevalt prima, lekker stevig ontwerp van dat frame. Nu nog wat meer licht.

doek 6.jpg

Ik ben benieuwd!

aangepast door HuubvG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.