Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 26-4-2026 om 14:58, Goldfish zei:@Gitta @Loraine_ en andere gulle gevers: hoe zit het met het afharden van de pepers en de komkommers en courgette die ik mocht ontvangen? Ze zijn gewend al aan alle ontberingen of nog niet?De komkommers die van mij komen zijn gewend overdag buiten te staan in zon en eind, maar 's nachts binnen Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 26-4-2026 om 15:47, Nasuada zei:Pepers in de woonkamer of in de kas?Wat je van mij hebt is gewend overdag in zon en wind te staan en 's nachts binnen in de woonkamer (18 graden). Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb hier een zeebietje, geen idee meer of ik die geruild hed, of heb meegenomen van de weggeeftafel. Maar voor diegene van wie het komt: wat voor soort is dit?ik zag dat er eenjarige, tweejarige en vaste soorten bestaan. En hoe verzorg ik hem? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 24 minuten geleden24 min Die komt van mij, ik zou zeggen dat het de 2-jarige is dan. Tenzij je de bloei misschien verwijderd? Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Hij zaait zich makkelijk uit en dan verplant ik weer wat en dat worden dan weer stevige planten. Bij mij staan ze op een stuk met veel schaduw, er komt een enorme wortel aan dus hij moet wel ergens in de vollegrond. Ik zou die wortel geen biet noemen trouwens... wat ik op de site van Vreeken wel lees (zonder foto er bij..?). Zie het meer als snijbiet. facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.