Geplaatst: 3 uren geleden3 u HoiKomende woensdag is de laatste workshop koken uit het voedselbos waarbij er uit het voedselbos van Wouter van Eck wordt geplukt. Het was een serie van 3, maar ze staan los van elkaar dus dat je de vorige niet hebt gedaan is geen probleem. Ik zit zelf in het Caribisch gebied dus kan niet mee. Misschien vindt iemand dat hier op het forum leuk? Ik heb ongeveer €96 per persoon betaald en ik heb 2 plekken over. Bij interesse hoor ik het graag.Het begint om 12.40 uur en duurt tot ongeveer 19 uur. Het is inclusief diner die je dan als groep maakt.
Geplaatst: 14 minuten geleden14 min Wat een mooi aanbod en wat jammer dat ik niet kan. Is het je bedoeling dat iemand je kaartjes overneemt of biedt je ze gratis aan? Je kunt altijd contact opnemen mat Wouter van Eck als het je niet lukt ze te slijten. Een grote wens van mij is om nog eens samen met van Eck in zijn voedselbos rond te lopen. Maar voor mij een onmogelijke dag.@Arja @Nasuada @Wortel wij hebben net het boek Ketelbroek gelezen, misschien kan en wil een van jullie? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.