Geplaatst: 1 uur geleden1 u Goedemorgen,Ik stel me maar even opnieuw voor. Ben al jaren lid maar ook al jaren niet hier geweest doordat mijn volle grond moestuinproject niet gelukt is door beestjes, onervarenheid en te weinig aandacht.De afgelopen jaren altijd wel een kruidentuintje gehad en elk jaar wel pepers en tomaten in potten, maar meer niet.Het ging toch weer kriebelen dus mijn man heeft een grote verhoogde bak voor me gemaakt en tot nu toe gaat het geweldig! Hij staat lekker vol, maar nog ruimte om dingen uit te dunnen. Een aantal plantjes en andere dingen gezaaid. Inmiddels komen de radijsjes en bieten goed op en zag ik vanochtend ook al ministeeltjes bij de zilveruitjes! Daarnaast hebben we nog fruitboompjes en druivenBack in business dus! Mijn Blog!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Leuk! Welkom, je kunt hier je hart ophalen! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 19 minuten geleden19 min Welkom terug! Mooie bak heeft je man gemaakt. Veel plezier met moestuinieren! Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.