Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Terug van weggeweest!

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo Iedereen,

2 jaar geleden voor't laatst op't forum geweest!
ik ben dus : Terug van weggeweest! ;-)
Zware verbouwingen in huis, een burnout & een depressie erbij maakte dat mijn moestuin een beetje verwaarloosd werd...

Maar ik heb nieuwe energie gevonden, een nieuwe indeling (gezien de wortels van de kersenboom vanaf nu in bakken) & waar je het karton ziet liggen komt binnenkort een kippenhok!

ik Kreeg voor mijn verjaardag een kippenhok cadeau en een bon voor 3 Kippen (ik wil al jaren kippen maar mijn vriend is niet overtuigd, maar kijk... ) hij heeft nu gezegd dat ik ze mag halen, als hij er maar niets voor moet doen ...

Dit jaar zal ik minder zaaien en meer plantjes kopen, maar mijn plan is om dit volgend jaar terug te veranderen ;-)

IMG_1753 Groot.jpeg

IMG_1754 Groot.jpeg

Levensmotto Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀

Geplaatst:

Leuk dat je weer terug bent!

Misschien dat het prutsen in je tuin ook wat rust in je hoofd geeft, dat zou mooi meegenomen zijn.

Mooie tuin zeg!

En ja, die kippen is ook nog altijd mijn droom, maar mijn hubby ziet er echt niets in...

Geplaatst:
  • Auteur

@Rookie , Mijn hubby vind het ook maar niets, en heeft echt gezegd dat hij er niets voor zal doen..

maar ik wil het al jaren en nu ik de cadeau kreeg van mijn mama & zus zegt hij : ja doe maar maar ik doe er niks voor... D

Geplaatst:

Wat fijn dat jij er eeer zin in hebt Karietje 😊

Gezellige plek heb je en wat een mooie kas!

Ik heb ook kippen ( en kwarteltjes) zooo gezellig! 😍 Ben benieuwd wat voor hok jij hebt en wel ras kipjes jij gaat kiezen….🤔😊🐣

Herkenbaar voor mij die uitspraak van jouw vriend! …😅

Mijn lief zegt dan “ als jij denkt dat jij dat aan kan vind ik het best!!” Soort van drempelvrees voor het onbekende…. Want als er iets aan het hok kapot is repareert hij het met liefde!! 😊

Welkom terug en veel moestuin plezier!🌱👩‍🍳🌱🐣🌱🌷🌱

aangepast door Vrouwholle

Geplaatst:

Iedereen, die wel eens heeft gehoord thuis "je doet maar, maar ik wil er niets mee te maken hebben" , mag nu haar/zijn hand opsteken...😄

Geplaatst:
  • Auteur

@Vrouwholle , ik moet de ren nog knutselen, en het hok zal een nestera worden. heb me ingelezen dat dat het allermakkelijkst is in onderhoud & dat het bloedluizen ook wel wat tegenhoudt. (niet helemaal uiteraard) en voor de rest wil ik niet perse raskippen maar gewone leghorn's , al wilt mijn zoontje een zwarte, mijn vriend een bruine en ik een grijze hahaah ... (dus ja , hij wil wel inspraak in de kleur kip... :D)

de kas, die komt van marktplaats op Facebook.. Gratis en voor niks. We hebben 2 glazen moeten vervangen. das al.. Ik ben er echt heeeeel blij mee!! :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.