Geplaatst: 21 uren geleden21 u Fietste ik van de week het terrein van Knarrestein af staat een meter of vijftig verder Vreetje met twee kleine reekalfjes.Daarom had ze zo’n honger!Deze Bambitweeling moet natuurlijk ook een naam krijgen, wie heeft er een leuke suggestie?
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Je weet natuurlijk nog niet of het jongens of meisjes zijn. Zouden de namen Donder en Bliksem genderneutraal zijn?
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Ohhh… en nu smelt ik weg bij deze foto!Vreetje, Beukje en Nootje zou ik voor gaan ;)
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Auteur Dank jullie!Donder en Bliksem en Snack en Snoep zijn hier afgekeurd😝Nootje vind ik wel leuk..de kleur van de kalfjesWat is een Schriebes?
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Verdorie, daar wordt mijn briljant bedachte verwijzing naar de rendieren van de Kerstman zomaar afgewezen. 😥
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Vreetje met Scheetje en Tweetje.Of Scheetje en Sateetje. 8 uren geleden8 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur 55 minuten geleden, Arja zei:verwijzing naar de rendierenDat was gewoon iets te hoog gegrepen Arja voor deze kleine hoogpootjes.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u 1 uur terug, appelvrouw zei:Dank jullie!Donder en Bliksem en Snack en Snoep zijn hier afgekeurd😝Nootje vind ik wel leuk..de kleur van de kalfjesWat is een Schriebes?Schriebes en schrooier… twee synoniemen voor trek/honger ;)
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Hazel & Biscuit. Naar de vachtkleur en genderneutraal 😉. Kan op z’n Engels, maar ook op z’n Hollands.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 9 minuten geleden, Dahli zei:Hazel & Biscuit. Naar de vachtkleur en genderneDie zijn leuk.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.