Jooze Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Oja daar hoort het natuurlijk... Ga ik doen. Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Janine Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Geplaatst: 15 februari 2011 Oi! Dit is mijn dagboekje, geen courgettetopic Ik ga vrijdag de tuin in! Is er dan al iets te doen behalve grond omscheppen? Wie zaait zal oogsten...
Janine Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 De tuin is een feit.De boel is omgespit en er staat al wat in.De aardbeien gaan er dit weekend in of volgende week, eerst een constructie maken om de vogels ervan af te houden.Ook komt er een mooi deel bloemen en een vijvertje in.Ik vind het zo heerlijk...mijn eigen landgoed Wie zaait zal oogsten...
rommert Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Dit was het resultaat na 2,5 weken vakantie. En ik had daarvoor alles weggehaald....Er staat een plastic beker naast, dan zie je ook hoe belachelijk groot ze zijn, ook niet echt lekker meer dus. allemaal van 1 plant of verschillende rassen?
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Verschillende rassen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten