Geplaatst: 1 uur geleden1 u Goedendag allemaal. Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van van een tuintje. Nu heb ik daar een boom staan die lijkt last te hebben gehad van hagelschot ziekte en daardoor vorige maand (mei) al blad onderaan de boom heeft verloren. Het is geloof ik een kersenboom. De takken onderin zijn nu wat kaallerig en rommelig. Hoe zal ik deze boom nu moeten snoeien? Op die dunne takjes onderin de boom komt wel langzaam weer nieuw blad terug. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Alvast hartstikke bedankt :D Groetjes Gio
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik vraag mij af of deze op een snelgroeiende onderstam staat, lijkt het namelijk wel op.Dus dan zijn alle takjes onder de rode lijn vanaf de dikke stam, een ander soort dan wat er boven op geënt zit.Die takken onder de rode lijn zal je dan moeten wegsnoeien, zodat de energy naar de top gaat, wat dan naar de juiste soort vruchten gaat.Maar zou nog even wachten totdat iemand anders met meer kennis daarover antwoord kan geven. @Frank Houweling
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.