Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi allen!! :D Mijn naam is Amber, ik ben hier onder de gebruikersnaam iloveyoujoof te vinden. Joof was ooit een konijntje van mij (in mijn tienerjaren) en de gebruikersnaam heb ik stiekem overgenomen van iemand die zichzelf iloveyou(naam paard) had genoemd. Dat vond ik zo origineel destijds en ik heb hem nooit veranderd hahaha! Anyway... Over mijzelf:Ik woon nog gezellig bij mijn ouders omdat ik financieel niet op mijzelf kan. Ik studeer nog maar heb wel een oudere leeftijd dan de gebruikelijke student. Mijn moeder heeft een prachtig moestuintje van ongeveer 8 m2. Hier help ik zo af en toe eens bij, vooral op de momenten dat zij het zelf door haar chronische ziekte niet kan. Daarnaast hebben wij kippen in onze tuin lopen. Wij hebben op dit moment 6 kippen (gaan terug naar 4 kippen). Deze kippen hebben ook echt mooi de ruimte. Naar schatting hebben ze zo'n 40m2 om op te scharrelen. Groetjes,Amber
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom hier!Wat lief dat je je moeder helpt met haar moestuin!Staat er veel in?Ik zou ook wel kippen willen, maar dat lijkt mijn hubby dan weer niets, helaas...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.