Geplaatst: 3 uren geleden3 u @donaldk ik zie dat je zaadjes zoekt van de California Red Reaper, vroeg je aan henkg. Ik neem er morgen sowieso een paar voor je mee dan heb je in elk geval wat.
Geplaatst: 43 minuten geleden43 min Auteur Dank je ik hoop zelf te oogsten, maar plant met 15 goede vruchten is afgebroken in de wind dus hopelijk komt daar ook wat uit. Ik heb een giga plant manshoog, maar slechts een rode vrucht helemaal onder bij de splitsing. Dus daarom stuurde ik iedereen naar henk. En toen alles afbrak (twee reaperplanten) en een derde totaal geen vrucht droeg, keek ik Henk lief aan, maar als ik het goed zag komt hij niet. Als het goed is heb ik ook nog wat in het zakje van Henk over van vorig jaar. Maar was gewoon erg voorzichtig/paniekerig toen ik dta schreef;-).Dus dank je Tanja.Ik had trouwens net als Mellie een slak of rups of zo die aan een paar van de Lemon Dropjes had gezeten. Zag ik toen ik snel tussen de stortbuien door oogstte voor morgen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.