Geplaatst: 10 uren geleden10 u Tijdje terug lopen showen met deze tomaat en kreeg een boel reacties van mensen die wat zaden wilden. Ik heb twee weken terug wat zaden in een potje met grond gestopt en alle vijf zijn ze opgekomen, dus “ ze doen het” .Ik had alle namen opgeschreven. Ik heb Jorieke lief gevraagd of ze voor postbode wil spelen, en zij neemt dus zaterdag zaden mee voor Arja, Mellie en Tanja. Van Woldistel, Bonnie en Dahli had ik de adressen nog dus krijgen ze met de post. EliV en Petra hebben een PB voor hun adres.Hoop fat jullie er net zoveel plezier en oogst van hebben ik heb gehad! 😊
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @jootje Ik dacht dat ik toen ook gereageerd had, maar kan dat nu helemaal niet terugvinden. Toch niet dus blijkbaar. Maar heb je ook nog wat zaden voor mij? 🙏 Hij is zo mooi 🤩Kan het nog naar Jorieke voor de MTFD of zijn je zaden al weg?
Geplaatst: 34 minuten geleden34 min Wat lief! Dank alvast! Ik doe ook graag iets terug, per post nu, of volgende MTFD misschien. Laat maar weten of je nog wensen hebt!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.