Geplaatst: 14 juli 201213 j A 28 maart 201411 j aangepast door Gast Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 15 juli 201213 j Hele mooie fotooz.... ziet er vooral ook zo lekker warm uit daar... maar.... ik mis iets.... gezien de titel... Wáár zijn de paarden dan? Edit: zondagmiddag: Jaaah daar zijn de paardjes... 15 juli 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 15 juli 201213 j Ja, het is natuurlijk een zoekplaatje...ze zitten vast achter die kurkeiken Wel heerlijk om even de zon te zien We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juli 201213 j Super dat je wat laat horen, erg leuk! Ik ook snel scrollen, waar zijn die paarden nou Maar je hebt het dus onwijs leuk gehad, das wat telt En aan de foto's te zien veel mooier weer gehad dan wij hier
Geplaatst: 15 juli 201213 j Auteur Ja, het is natuurlijk een zoekplaatje...ze zitten vast achter die kurkeiken Wel heerlijk om even de zon te zien jij begrijpt het ;p maar als ik straks op men eigen pc zit zal ik er nog wat foto's bij zetten ;p Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.