jootje Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 Ik heb een boel aardbeien..doordragers. Maar wat zegt dat? Ik heb een leuke oogst al gehad, maar er zit nu zo goed als niks meer aan, al een paar weken niet. Ik dacht eigenlijk dat ik voortdurend aardbeien zou hebben, tot oktober ofzo? Aardbeien staan wel te dicht op elkaar. Wil ze wel uit gaan pluizen/wat meer uit elkaar zetten, kan ik dat het beste in het najaar doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Datbenik Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 Weet je wel zeker dat het doordragers zijn en niet een eenmaal-dragend ras? Heb je ze zelf daadwerkelijk gekocht en geplant? Want ik heb wel vaker mensen gesproken die dachten dat ze de hele zomer aardbeien zouden hebben maar bijna altijd blijkt het dan later toch om eenmaaldragers te gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Missmass Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 Klinkt inderdaad als eenmaaldragers. Mijn in februari gezaaide doordragers beginnen nu pas vruchten te vormen. (bij de buurvrouw overigens ook). Mijn eenmaaldragers zijn nu zo'n beetje klaar. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 20 juli 2012 Auteur Share Geplaatst: 20 juli 2012 Hmmm...inderdaad niet zelf gekocht en geplant. De vorige huurster van de tuin heeft ze er vorig jaar ingezet, en het zouden doordragers zijn....! Maar waarschijnlijk niet dus......? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 Ik zou nog even geduld hebben Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.