bettyboop49 Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Weer even een paar foto's van mijn tuin......vanmorgen heeft Jo mijn buurman mijn tuin gesproeid er is zo'n 20 mm gevallen .........her ruikt zalig en de plantjes zingen bijna van geluk!!! De zonnebloemen zie je elke dag groeien!! Schuin genomen rechts zie je mijn fietswielen met bonen, ik heb bruine bonen, snijbonen, kidneybonen en gelderse trosjes (sperciebonen) Onderin mijn aardappels, daarachter de kruidenbak. Overzicht schuin van de andere kant, Tomaten in de potten. Komkommers en paprika's in de kas. De eerste komkommers. De tomaten in de kas. De eerste Roma tomaten in wording. De aubergines in de kas. Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Helly Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Wow dat gaat hard Betty. Heerlijk om t zo te zien groeien. Good things come in small packages
hansm Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Wordt alleen maar gaver, voor eerste jaar echt wel enorme prestatie dat alles zo goed eruitziet,ik denk wel dat er bij jullie heel wat uurtjes inkruipen maar jullie zullen er zeker ruim van kunnen eten.Heb je al nagedacht wat je met teveel aan groente gaat doen, wecken diepvries ? Toffe buurman dat hij water ging geven Players only love you when they're playing.
richardm Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 hoe is het nu in je prachtige moestuin
bettyboop49 Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2011 sorry dat ik niks meer van me liet horen maar mijn moeder is overleden dus mijn hoofd stond er niet naar. Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
richardm Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 sorry.. dan begrijp ik dat je daar je hoofd nu niet bij hebt!sterkte ermee!
jasmin Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Sterkte, Betty!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Kruidje Geplaatst: 13 augustus 2011 Geplaatst: 13 augustus 2011 Sterkte! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Helly Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Van mij ook veel sterkte Betty. Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 Betty ook van deze kant,heel veel sterkte groetjes Jeanne
bettyboop49 Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Dank je wel allemaal voor de lieve woorden, mijn moeder is 29 juli zelf uit het leven gestapt en de schok was groot hier. Ik heb mijn moestuin daarom ook helemaal verwaarloost maar de afgelopen week zijn we weer begonnen met opruimen en redden wat er te redden valt. Ik ga hier ook weer meelezen en zo af en toe reageren. Groetjes Betty Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
jeanne-heijmans Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Hoi gaat het nu een beetje met je? Ik verloor mijn moeder toen ik 14 jaar was, en vandaag de dag mis ik haar nog,zou nog zoveel willen vragen. daarom ben ik blij voor je dat je draad weer een beetje opgepakt hebt. Jeanne
bettyboop49 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2011 Dank je wel Jeanne!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Aanbevolen berichten