Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Giant Italian Tree Tomato

prettig gestoord

Recommended Posts

Heeft iemand met deze volgens de verschillende websites, enorme bomen van planten al ervaring mee?

An heirloom dating back to 1937. Vines grow from 10-15 feet and can get to 25 feet. This is the Tomato Italian GIANT variety not to be confused with Tomato Italian Tree. TheTomato Italian Giant variety is 2x larger than Tomato Italian Tree. Requires trellising, staking, or try growing it on an arbor. Enormous yields of large red Tomatoes (1-2 pounds), can produce 50 pounds per plant(3 bushels). Superior sweet flavor, perfectly balanced with just the right amount of acid (old fashioned Tomato flavor). Perfct for canning, salads, sandwiches. One of the best Tomatoes for supplying farmers markets or entering the county fair (prize winning giant size gourmet Tomatoes). Tastiest and most succulent, remain firm when ripe (very meaty). By far the most productive Tomato. Fun to grow! 85 days.

italian-tree-tomatoe89221344112740.jpg

italian-tree-tomatoe-228671344112753.jpg

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Als het inderdaad een sinds 1937 bekende heirloom is dan mag je toch wel wat meer info verwachten dan het summiere wat je nu via Google en andere zoekmachines kunt vinden. Vooral omdat het een spectaculaire plant zou zijn als hij al zou bestaan. De foto's lijken me niet realistisch en gemanipuleerd. Ik hou het daarom op een Giant italian hoax i.p.v. een Giant italian tree tomato . Iemand wil op deze manier via ebay wat dure tomatenzaden slijten denk ik en of de zaden die je dan ontvangt aan de gestelde verwachtingen voldoen lijkt me hoogst twijfelachtig.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Had dit ook al eens ergens opgevangen.

Maar de eigen tekst is al dubbelzinnig.

Tomaten van 1 tot 2 pond en 50 pond tomaten per plant.

Dus tussen 50 en 25 tomten per plant!

Als je alleen al de massa rode tomaten ziet en de groene buiten beschouwing gelaten..............

De onderstammen zijn er precies bijgeplakt en zijn van iets anders.

Zal wel gemanipuleerd zijn de foto.

Als je googeld vind je wat forums die ze gekweekt hebben, groeit enkel snel.

Maar niks van boom zoals op de foto te zien is.

Ik had ook al zoiets van, too good to be true soort iets! Ik heb hier mijn tomaten trouwens al op bijna 2.5 meter staan omdat ik ze een BEETJE vergeten was achter m'n op hoogte bakken. Misschien eens proberen te leiden in een vorm..? Volgend jaar maar weer!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!