Ruitertje Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Ik wil graag voor in de winter een verwarming in de kas, weet iemand waar ik goedkoop er een kan kopen?Zou dat trouwens wel in mijn kas kunnen, ik heb een plasticfolie kas, een foto kreeg ik niet geüpload. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitertje Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Ik kreeg toch een foto geüpload.Dit is de kas: Ik hoop dat ik duidelijkheid krijg of het kan of niet. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Ik denk dat het zonde is om die kas te verwarmen. Je bent de warmte zo weer kwijt in een plastic tunnelkas.... Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubo Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Ben het eens met Jorieke. Een tunnelkas is niet het type kas wat verwarmd kan worden en zou je een gedeelte ervan gaan isoleren met extra folie dan neemt dat zo veel licht weg en krijg je dermate veel condensproblemen dat ook dat idee is gedoemd te mislukken. Quote met vriendelijke groet, Rubo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Duidelijk. Maar misschien bedoeld Ruitertje niet zo zeer echt verwarmen, alswel : " net vorstvrij houden " ?? Is niet helemaal hetzelfde als verwarmen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Dan nog... als het buiten -10 is, moet het kacheltje heel erg verwarmen wil het vorstvrij zijn in zo'n plastic 'zak' (sorry ) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Polytunnels isoleren beter dan je verwacht en er zijn bergen Britten die ze gebruiken om in de winter van alles te groeien. Hier een linkje over verwarmde bedden in een polytunnel http://www.amazon.co.uk/How-Grow-Food-Your-Polytunnel/dp/1900322722/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1345887220&sr=8-4 en een boek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Ja, maar dat zijn van die superstrakke, grotere tunnels met dik folie en een goede fundering enzo. Nou ja, ik zou zeggen: probeer het uit Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Als je het gaat proberen, zou ik er noppenfolie aan de binnenkant tegenaan plakken..... zoveel verschil zal het qua lichtinval niet maken.....wél in isolatie en warmte vasthouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts