Alice Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Ik wil deze aardbei volgend seizoen ontzettend graag in mijn moestuin gaan planten, maar nu heb ik een probleem. Ze zijn hier niet te verkrijgen. Ik was dus benieuwd of iemand ze in Nederland (of België of wat dan ook) heeft en of het mogelijk is stekjes hiervan met de post op te sturen?? Of kan je de stekjes niet op sturen? Verzendkosten zijn natuurlijk voor mij! En de stekjes hoeven natuurlijk ook niet voor niks te zijn! Mits er natuurlijk een mogelijkheid is om ze te versturen. Ik hoop graag op reacties en de mogelijkheden. Alvast heel erg bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Zou deze man even schrijven hij stuurt vast naar je toe, waar je ook woont en heeft goede niet dure planten.http://www.kweduivenvoorden.nl/ Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alice Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Heel erg bedankt! Ga gelijk even een mailtje sturen met wat vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik heb eventueel nog wat zaadjes voor je! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Dit is een topic van dik een half jaar oud. Ik doe hem op slot, Alice is sinds september 2012 ook niet meer op het forum geweest. Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts