Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veel gedeeld met jullie,helaas ook dit....

Featured Replies

Geplaatst:

Heel veel sterkte en kracht gewensthug.gif

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:
  • Auteur

dochter wil ook niet mee, nu ben ik benieuwd hoe of wat,ik hou jullie op de hoogte x Jeanne Heijmans

Geplaatst:

Jeanne, als dat een kado was voor jou, waarom houdt hij jou kado dan? Vind ik ronduit egoïstisch!

Kan jij niet gewoon gaan? Een vakantie kun je nu vast wel gebruiken.

Wat je naam betreft, misschien even een moderator aanspreken hierover? Ik weet niet of t mogelijk is..

Oh en ik heb veel bewondering voor hoe je je nu staande houdt Jeanne. Heel goed van je. Jij komt er wel

En t moet toch geweldig voelen dat je niet meer op je tenen hoeft te lopen

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur

nee in ben nu liever thuis eerlijk gezegd, maar netjes van hem nee.

Geplaatst:

jeanne ik heb diep respect voor je!

Ben blij dat je veel steun bij mensen vind. Er komen vast ook nog wel dagen dat je weer beetje down zult voelen maar daar kom je ook wel uit! Je bent een topper!!

Geplaatst:

Oh het klinkt bijna dat die griet wel interesse in hem had, zolang hij bij jouw woonde en het spannend op het werk was.

Nu hij "vrij" is, lijkt het er verdacht veel op dat hij behoorlijk alleen staat....sorry maar kan niet anders dan daar toch wel om lachen...good for him en nog beter voor jouw.

Ik gun je zo de lachende derde te zijn....dat geeft genoegdoening

Geplaatst:

Jeanne, heftig.

Je zal het nog vaak te horen krijgen.

Maar uiteindelijk zal je met hulp van kinderen, familie en kennissen moeten werken aan een nieuwe toekomst.

Heel veel sterkte gewenst.

En ondanks alles, kop op en tot de volgende moestuindag.

Groetjes Jos

Geplaatst:

sterkte Jeanne, in deze klote tijd.

Ik weet helaas hoe het is, heb de scheiding van mn zus zien uitaarden in een vechtscheiding... Je klinkt me heel sterk, heel dapper. Ik weet: jij komt er wel!

Soms zal je een zwarte dag hebben, en soms zal voor jou de zon weer schijnen...

Dat laatste zal overwinnen weet ik zeker!

Sterkte!

liefs Annemarie

love life!!

Geplaatst:

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen Jeanne.

Je gaat nu door een moeilijke en zware periode, maar bedenk....je komt er altijd sterker uit dat je er in gegaan bent.

Langs deze weg wil ik je ook een welgemeende warme knuffel geven.

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Geloof me Jeanne,je komt er sterker uit dan je denkt.Het is de eerste tijd zwaar moeilijk,met ups en veel downs.Maar uiteindelijk vind je je ware zelf weer terug.En dat is heerlijk!

Tuurlijk jank je wat af,en wordt je bekaf van alles,maar uiteindelijk vind je rust,en kan je doen wat je zelf wilt,en wilt laten.Heerlijk is dat.

Ik spreek uit ervaring,het heeft bij mij het eerste jaar een flinke burnout opgeleverd,maar nu weet ik wat ik kan,en wil,en wie me nu kent neemt me maar zoals ik ben.

Ik wens je heel veel sterkte,waar je waarschijnijk niets aan hebt,want je moet het zelf doen.

Geplaatst:
  • Auteur

beste forum leden, intussen een week verder, en ja ik heb mijn downs nog, maar ook mijn ups, het gaat steeds beter, zou hem ook niet meer terug willen al kwam hij op zijn knieén smeken. Die oud collega, waar hij dus al 1,5 jaar mee zat te appen weet niet hoe je dat schrijft ha ha. met talloze foto's van haar op zijn tel. heeft niets meer laten horen de laatste 4 dagen, intussen weet ik dat mijn ex haar geholpen heeft met van alles en nog wat,en nu komt hij te dichtbij en nu is het over. Hij heeft heel veel weggegooid wat wij hadden, en dat allemaal voor een 33 jarig vrouwtje. Ik zou heel vervelende dingen van hem hier kunnen beschrijven wat ik mee gemaakt heb, maar dat schiet niemand wat mee op.en is ook geen goed ding van mij omdat na 40 jaar te doen. Maar ik heb echt wat gehad aan die lieve woorden van jullie, je voelt je dan ook niet zo alleen. Maakt toch een verschil.

Geplaatst:

Wat heb je al snel je naam verandert Jeanne. dat voelt heel anders hé .

Geplaatst:

You Go Girl !!!

Geplaatst:
  • Auteur

Nee was echt mijn achternaam 40 jaar lang, dank zij Jorg is het veranderd.

Geplaatst:
Geplaatst:
  • Auteur

Nee was top van Jorg, hij begreep dat ik nu die naam kwijt wilde, heb ook al de eerste post gehad van Heijmans wennen, maar was container om ruilen hoef nu niet meer zo'n grote. heeft mijn zoon voor gezorgd trouwens,ik was nog niet zo ver.

Geplaatst:

Je hebt toch Heymans geheten voor je Gordijn werd, dus je went er vast weer heel snel aan.

En ik vind het goed van je, je bent nu wie je bent...jezelf met de naam die je bij de geboorte gekregen hebt.

Mijn tante heeft tot aan haar dood (en zeker 30jr na scheiden) haar getrouwde naam aangehouden, maar ik zou het ook gelijk veranderen.

Vind het bv gaaf dat het Nederlandse paspoort altijd op meisjesnaam blijft, alleen de toevoeging getrouwd met.

Evenals als mijn diploma van de voetverzorging destijds, 8 jr na mijn trouwen, maar toch op mijn meisjesnaam...en ik denk dat dat een goed ding is.

En sorry dat ik het zeg, maar ik vind het toch wel grappig dat je man nu een blauwtje loopt

Geplaatst:

Ik heb tijdens mijn huwelijk mijn naam verandert. Toen wij trouwden dacht je er niet aan je eigen naam te houden. Hoewel de achternaam van mijn man ok is, terug je eigen naam hebben is alsof je jezelf weer hebt gevonden.

Geplaatst:

Het was mij idd al gelijk opgevallen. Fijn dat het zo snel geregeld kon worden.

En je ex, die krijgt nu het spreekwoordelijke lid op zijn neus omdat het schijnbaar voor het vrouwtje niet meer zo 'spannend' is. Leert ie op zijn leeftijd ook nog van (ik mis hier een emo die z'n tong uit steekt)

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.