ramh Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Hallo allemaal, Ik ben al dagen aan het zoeken om erachter te komen wat voor soort boom dit is (zie foto). Is er hier misschien iemand die mij kan helpen? Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn Groetjes! Quote
RobO Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 impressie van een Libanon ceder? eeuwig is wel heel erg lang...als het klopt neem ik genoegen met een weekje glimlach... Quote
hansm Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ilex crebata kinme, soort grote tuin bonsai Quote Players only love you when they're playing.
Bit Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Tja. Ik zou zeggen ( dat woord 'impressie' is wel helemaal het juiste ! ) een vage overeenkomst met een zeeden ? Of zou ook gewoon een den op de hei kunnen zijn. Met zeeden , bedoel ik de pinus huppeldepup ( de 2e weet ik dus niet ) maar het soortje wat je veel in Z-Frankrijk ziet. Maar op de hei op de veluwe heb je ook dennen zoals deze 'impressie ' Quote
RvO Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Imho fantasieboom. Mooi, daar niet van hoor. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.