Geplaatst: 31 augustus 201213 j Hallo, Dit vond in Home and Garden.De link is niet hetzefde als ik in het tijdschrift vond.http://home.versatel.nl/monique.van.leeuwen/Loggie/-Bomenhoroscoop.htmMaar dit is een nederlandstalige link.http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/astrologie/3404-keltische-astrologie-horoscoop-boomteken-tabel.htmlDit is een andere link.Het is misschien wel leuk om te zien of het overeenkomt met jezelf. Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Wat grappig, ik ben dus een Den. Nee, niet qua vorm Maar alles wat ik lees klopt wel zo'n beetje bij mijn persoonlijkheid. Zou er dan toch een bron van waarheid in zitten? Good things come in small packages
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Toevallig had ik er met Heylane een discussie over op de MTFD..dat ging over de dierenriem. Ze had het standpunt dat je altijd wel iets kan vinden in de beschrijving van je teken omdat het zo uitgebreid is..dus klopt het altijd...Het is bijzonder dat de populier wel beantwoord aan mijn idee over mijzelf..maar vooral de beschrijving van mijn eigen kind..de vijgenboom. Grappig We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Nog een populier hier. Herken er best veel in. Zolang het positief is, zullen we het best ( willen ) herkennen.
Geplaatst: 31 augustus 201213 j En ik heb helemaal niets met populieren ( hoog, slank, bewegelijk)..ik hou nu juist zo ontzetten veel van die eeuwenoude kurkeiken ( laag, breed, rustig en stil) die je in Spanje wel vind..die kunnen me zo ontroeren.. Zullen we samen een bosje vormen Helena? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Op de Floriade hebben ze zo'n bomen horoscoop geheel gestalte gegeven....wel mooi om doorheen te lopen en al lezend te zien of je overeenstemming denkt te merken Ook wel grappig als je die volwassen mensen om je heen hoort: " Oooh wat leuk, ik ben een eik, wat ben jij?" hij: "Ik weet het niet, ik heb mezelf nog niet gevonden...."
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Het lang, slank en beweeglijk herken ik juist wel . Zijn we een gevarieerd bosje.
Geplaatst: 31 augustus 201213 j leuk die reacties hier, vooral die anekdote van de Floriade.Ik heb t ook laten lezen door mijn vriend, en die vond dat ook best overtuigend. Ik ben een Den, hij een Lindeboom. En ondanks dat we beiden tot de horoscoop Vissen behoren (ik een vroege hij een late), komt die bomenhoroscoop (is het eigenlijk wel een horoscoop als het niet een wekelijkse voorspelling doet?) toch ongelofelijk veel overeen met onze persoonlijkheden. Maar zoals gezegd.. we vormen wel een mooi bosje zo Good things come in small packages
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Normaal geloof ik niet in die onzin, maar effe opgezocht en ben een Kastanjeboom en alles klopt nog ook, raar Mijn vrouw is een Cipres en daar klopt dan nog niet de helft van, ze zal gesnoeid moeten worden
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Laat je een foto zien als je d'r gesnoeid hebt? Good things come in small packages
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Dennis, jij bent dan ook wel een hele speciale boom! (nog niet ontdekt) Good things come in small packages
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Enne ik vraag me af hoe dat nu met mijn tweelingkleinzonen zit..die zijn zo verschillend als yin en yang.. ff kijken..ah ze hebben hetzelfde teken als hun vader..esdoorn..handy We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Auteur Ik ben een Ceder en mijn man is een Vijgenboom.Ik herken er ook best wel een aantal eigenschappen van ons in.Ik vond het wel leuk, het is weer eens wat anders. Trouwens in Alphen a/d Rijn in het Europabos bevindt zich ook een horoscoopbos.Misschien ga ik er wel eens kijken. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 31 augustus 201213 j Dat snoeien trouwens zal een kapvergunning worden Spreekwoord zegt toch iets van ouwe bomen niet verplanten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.