eelzuhtjuh Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Weet iemand of je zelfgemaakte salades op basis van aardappel kan wecken.Ik bedoel daarmee salades als huzarensalade, rundvleessalade, bietensalade etc?Ik zag op weckenonline wel een recept om het zelf te maken maar geen beschrijving erbij van hoelang te wecken etc. Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Nou dat lijkt mij dus niet.Als je gaat wecken wordt alles verwarmd, denk dat het een ontzette vieze drab wordt. En een salade is toch snel gemaakt van het liefst vers bereide ingrediënten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 bietjes, witte-rode kool kun je wecken en daar later een salade van maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts