Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja Goed BALEN.

2 enveloppen gejat en 2 enveloppen ZOEK.

Snap er niets van,staat de afzender er wel goed erop??

Nancy ik kijk jouw er niet scheef aan hoor,we zien wel hoe we verder moeten.

Dag allemaal.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Nou, vandaag stond ik helemaal raar te kijken, ik heb bij Kwekerij van Duivevoorde 5 Fragaria Maxim besteld vd week, vandaag al binnen!

Dus die envelop met zaad.... nee, die komt niet meer aan vrees ik.

Maar wat ik nog wou zeggen, toen ik vd winter die zaadenvelop hier had was die al giga mega dik.

Zou het kunnen dat hij zo dik is geworden dat het een pakket is geworden ipv een envelop?

En idd moet iedereen er wel zijn adres op de achterkant opschrijven!

Ik vind het echt heel jammer, ik had er juist een tijd terug 11 soorten in gedaan, en niet de gewone soorten maar van alles en nog wat wat ik gekocht heb bij de nieuwetuin.be

Ik ga dit jaar weer genoeg overhouden en een nieuwe envelop starten want ik vind het een heel leuk initiatief..

Net zoals hier een dorp verderop, heeft een winkelier een grote plastic bak buiten staan met week- en maandbladen erin.

Je mag die eruit pakken en zelf bijv de nieuwste Libelle of Tuinleven oid er weer terug in doen.

Er zijn mensen die een abonnement hebben op het een of ander en elke week gaan ruilen tegen wat anders en er wordt helemaal geen misbruik van gemaakt.

Vind ik geweldig!

Groetjes Nancy

Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.

Geplaatst:

De envelop was inderdaad redelijk dik, maar ik had hem netjes ingepakt en hij paste makkelijk bij mij door de bus en ook door de gleuf van de brievenbus.

Nancy's adres stond er echt heel duidelijk op en ook al stond dat adres er niet meer op dan wel nog het mijne, dus dan zou hij wel retour zijn gekomen.

De envelop was er een met een plastic binnen zijde en de bovenkant heb ik goed dichtgeplakt dus dan moet hij wel heel erg kapot zijn geweest om niet meer verstuurd te kunnen worden.

Ik baal er wel van dat hij weg is (eerste keer dat ik mee doe) en heb er spijt van dat ik geen track en trace heb gebruikt.

Geplaatst:

Hallo Angela,

Trek het je niet aan hoor, je kunt er niks aan doen.

Ik ben van beroep fotograaf (vooral babies en kinderen) en we maken geboortekaartjes,

als ik hoor hoe vaak die zoek raken in de post (er zijn heel veel mensen die ze sparen en ze gewoon uit de post rukken)

echt heel erg.

Deze envelop ziet er natuurlijk ook erg interessant uit doordat hij zo dik is, en er hoeft maar één rotte appel in de verwerking

van de post te werken.....

mensen zijn heel egoistisch tegenwoordig.....

maar je moet het jezelf niet aantrekken hoor!!

Geplaatst:

Ja de post is niet wat het was.

Had nog nooit gehoord van zoek raken.

En nu met de zaden ruil enveloppen 2 gejat en twee op de boemel?/

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik fotografeer ook, en bij mij zijn er al meerdere malen enveloppen met cd's waarop foto's stonden verdwenen en nooit aangekomen. Soms wel 2 keer achter elkaar als ik na een week een cd opnieuw verstuurde. Wel heel erg jammer, misschien een systeem maken zoals de zadencarroussel en hem proberen door te geven ipv te versturen? Dan weet je zeker wie hem heeft! In elk geval wel heel erg jammer van alle moeite die iedereen er hier in heeft gestoken! Als er een nieuwe envelop komt dan heb ik wel weer het een en ander te doneren hoor!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Wat vervelend wat er weer gebeurt is met de Zaden-envelop 3

Ik heb op http://www.postnl.nl/ gekeken wat er gedaan zou kunnen worden bij zoekgeraakte post.

Wat gebeurt er met onbestelbare post?

Met onbestelbare post bedoelen we een brief of pakket dat we niet bij geadresseerde kunnen bezorgen. Als ook de afzender onbekend is, wordt zo'n brief of pakket naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen in Den Haag gestuurd. Op last van de kantonrechter mogen wij de brief of het pakket openen om de bestemming of de herkomst ervan te achterhalen. Lukt dit niet, dan wordt de brief of het pakket vernietigd.

Als wij vermoeden dat de brief of het pakket waarde heeft, wordt deze een jaar bewaard. Ook foto-, film- en diarolletjes die uit de verpakking zijn geraakt, worden naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen gestuurd.

Direct contact over uw klacht?

Wilt u zo snel mogelijk iemand spreken over uw klacht, belt u dan met PostNL Klantenservice. Wij staan u direct te woord en proberen een oplossing voor u te vinden.

Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 20.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur via telefoonnummer 0900-0990 (10 ct/min).

Ik hoop dat jullie hier verder iets mee kunnen.

Wat ik zeg altijd maar zo, als je geen klacht indient dan weet niemand er wat van af.

Groetjes,

Conny { postbezorgster bij Post NL }

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

Hoi even een tip voor de volgende zaden swap. In een ander forum waar ik ook wel eens mee deed aan een swap. moest een ieder zijn adres geven aan de starter. Zo dat er in de envlop een adressen lijst zit. Als de envlop ceuq adres beschadicht raakt zit er altijd nog een adressen lijst in. Die gebruikt kan worden. Op hem op nieuw te kunnen versturen.

Geplaatst:

@ conny, inderdaad zonder klacht weten ze natuurlijk niet maar het is niet alleen deze envelop.

de envelop van de beginnersgroep is ook al 2x erg beschadigd bij de volgende aangekomen en die zaten gewoon in een grote bubbelenvelop. niet eens erg dik.

en die doet er ook ruim een week over om bij de volgende te komen.

vind de post de laatste tijd erg slecht. ook de bezorger die onze post regelmatig bij de buren geef of de post van de buren bij ons.

maar is natuurlijk niet jou schuld ook al werk je er

Geplaatst:

Die adresssenlijst is idd een goeie!

En ik kan hier vanuit Belgie dat 0900 nummer niet bellen....

Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...