Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Pompoen soort; eetbaar? Of sier?

Featured Replies

Geplaatst:

Deze pompoen (of is het toch een misvormde courgette?) heb ik van een buurvrouw gekregen. Echter, vraag ik me nu af wat het eigenlijk is? Is het voor de sier of kan ik hem opeten?

img491587011347863500.JPG

Geplaatst:

Volgens mij is dit een courget, waar ik even de naam van kwijt ben... Wat betreft pompoenen heb ik altijd begrepen dat die ook altijd eetbaar zijn, de siervarianten zijn alleen niet lekker. Dus je kan het altijd proberen te eten

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, ik vond (op de vorm na) het ook al meer van een courgette weg hebben. Ik denk dat hij dan gewoon voor de sier blijft staan, want de courgettes komen mijn neus uit inmiddels

Geplaatst:

Volgens mij is het een courgette. Had hem ook in de tuin. Ik weet alleen niet of die nog lekker is omdat die vrij groot is.

Geplaatst:

Hij lijkt inderdaad op de courgette Ronde de Nice..of op een onvolgroeide Halloweenpompoen. In beide gevallen eetbaar maar niet lekker

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Heb ook een "niet geplande "pompoen. Had zelf div. zaad besteld, dus die kan het niet zijn. Deze komt dan uit de carroussel. Heeft nog iemand dit soort. wat is het? Lijkt een kalebas?

img060632471347958234.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.