Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ik denk dat als je buiten je rookgroente teelt, dat al die hennep niet fijn is in de buurt...

Geplaatst:

Klopt, maar ja. Ook met zaden kun je de bloeitoppen nog gewoon roken. Zaadjes eruit en door de muesli ofzo (is tenslotte een superfood zeggen ze), niet mee verder kweken. Want bestoven door een variëteit die geselecteerd wordt op lengte en niet op thc hoeveelheid.

Geplaatst:
1 uur geleden, appelvrouw zei:

In Nederland worden er duizenden hectares landbouwgrond bebouwd met industriële vezelhennep. Daarvan al minstens 2000 hectare in de provincie Oost Groningen. Dit is oa voor isolatiemateriaal voor in de bouw.

Het was helemaal niet mijn bedoeling om zo'n discussie aan te slingeren.

Maar wat wel soms gebeurt, is dat midden in een legaal hennepveld en stuk rookveld wordt aangelegd, het verschil is erg klein.

En die politiedrones was een grapje, wat daarop inspeelde.

Zoals ik al scheef, voor de boeren zijn deze velden een mooie manier om wisselteelt toe te passen en tevens te verdienen aan de verhuur van hun land.

Ze hoeven er zelf niet naar om te kijken, alles wordt geregeld door de henneptelers.

Het enige, wat wij persoonlijk dan weer jammer vinden, is dat het zo hoog wordt, dat we de reeën op de velden niet meer kunnen zien.

Geplaatst:

Ja dat snap ik. Ik vind het persoonlijk wel een mooie teelt, mooie planten, ik heb natuurlijk geen idee of er veel bestrijdingsmiddelen bij worden gebruikt. Heb jij daar zicht op?Het zijn in ieder geval hele sterkte planten dus misschien niet al te veel nodig.. Ik had vroeger ook wel eens een plantje in de tuin, aan t einde van de teelt kon je wel rot krijgen in je toppen.

1 uur terug, woldistel zei:

Zaadjes eruit en door de muesli

Als je ze er niet uit haalt hebt je leuke knallen.

In de muesli, werkelijk☺️..nooit aan gedacht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.