Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik ben wel echt positief verrast hoe zowel de moestuin als de voor- en achtertuin de hitte doorstaan. Ik probeer echt minimaal te sproeien, met deze hitte een of twee keer per week. En het staat er prima bij! Geeft toch weer rust voor de komende periode.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hier net zo. Voortuin (sier) helemaal niet gesproeid en alles is fris en fruitig. Moestuin doet het ook prima. Ik denk dat de eerdere regen in de weken voor de hitte de grond in de diepte goed nat heeft gemaakt. Alleen de potten hebben extra aandacht nodig hier.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hier ook.Ik heb gisteren lang gesproeid, maar dat was voor het eerst sinds een dag of vijf.Nu wacht ik rustig af, of en wanneer we regen krijgen.Maar ik dacht zelf dat ik dat te danken had aan de laag mulch, die overal op ligt.Als ik die wegkrab, is de grond eronder koel en vochtig.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.