Geplaatst: 27 maart 201312 j Auteur De doos staat nu bij Jorieke.Ik heb er even in gekeken en er voedermais uitgehaald. Hij lijkt niet meer zo propvol als toen ik hem in het najaar kreeg.Jorieke en anderen wat doen we? Kan hij bij jou blijven tot in het najaar, en starten we dan opnieuw, of wat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 maart 201312 j People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Geplaatst: 27 maart 201312 j Ha, Ik geef me ook op voor een volgende ronde! De zaden die de vorige keer dat ik hem had nog niet droog genoeg waren kunnen nu de caroussel in! Groetjes, Gwen
Geplaatst: 27 maart 201312 j Ja ik zag dat ie hier was blijven staan. Maar ik hoef em niet hoor Moet zeker wel dokken om hem te versturen Hij mag blijven staan, geen probleem. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 maart 201312 j Auteur ff niet aan gedacht Ik maak het goed met je, ik kom hem in september zelf halen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juli 201312 j Auteur Zoals ik zei: ik kom hem in september weer halen..bij deze dan bevestigd Ik ga er niet vanuit dat iedereen die in het eerste bericht staat ook weer wil...wil iedereen het me laten weten of hij/zij nog mee wil doen, en diegenen die voor het eerst mee willen doen kunnen zich opgeven( lees eerst het eerste bericht ajb...) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 juli 201312 j Ik wil ook wel weer mee doen, maar niet gelijk in september hoor! https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Geplaatst: 11 juli 201312 j Oh Leuk ik meld me ook weer aan. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Geplaatst: 11 juli 201312 j Auteur Bij het eerste bericht heb ik de deelnemers van vorig jaar laten staan, en een A-tje gezet achter de naam van diegenen die zich weer hebben aangemeld voor het ontvangen van de blijde doos...Geedee, ik weet niet of het februari wordt..we zullen zien We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 juli 201312 j Leuk, ik doe weer mee voor de volgende ronde. De eerste zaden liggen weer te drogen.
Geplaatst: 14 juli 201312 j Meld me ook weer aan.Maakt mij niet uit wanneer.Wellicht verstandig hem weer per regio te laten rouleren.Scheelt in de verzenkosten en kan ook nog eens gezellig zijn. Gr. Jos
Geplaatst: 15 juli 201312 j Ik hoef hem niet meer (staat nu bij mij...) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Mag ik me ook aanmelden? Pas eind oktober zou ik pas het half jaar voldoen om lid te zijn...Iknheb wel veel leuke zaden om te ruilen, veel te veel dingen gekocht (en gekregen) in mijn enthousiasme maar die beter in een kas te kweken zijn.... En die heb ik niet helaas
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Auteur Dan kom je er in oktober op Limoen..zo hebben we dat in ieder geval tot nu toe gedaan... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 augustus 201312 j Ik heb er ook wel weer zin in. Maar volgend jaar januari of zo is vroeg genoeg. Ik weet niet hoe bijzonder zaden moeten zijn? Grappig genoeg heb ik allerlei bijzonder materiaal in de loop der tijd weer vaak doorgegeven aan anderen, die er juist heel blij mee waren. Zaad moet niet te lang in je voorraad blijven liggen is mijn motto. Wat is trouwens de regiogedachte? Dat je het persoonlijk langs kan brengen? En wat zijn momenteel de niet-zaad dingen die je erbij kan doen? (ik heb een jaar niet meegedaan, ben dus momenteel niet up-to-date... ) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 7 augustus 201312 j Ook ik wil me graag weer aanmelden voor de zadencarrousel. De eerste zaden ben ik nu aan het afhalen.Moet nog op zoek naar andere leuke zaden
Geplaatst: 14 augustus 201312 j hallo allemaal, ik zou me ook weer graag aanmelden, ben al weer allerlei zaden aan het verzamelen.
Geplaatst: 14 augustus 201312 j Auteur Kijk allen die mee willen doen even naar het eerste bericht of je er bij staat....meld je anders ( weer) aan...vanaf 21 september draaien we weer We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 augustus 201312 j @Appelvrouw: Weet je mijn regio nog? Of zal ik die even per PB sturen?
Geplaatst: 15 augustus 201312 j Auteur Je staat in het tweede bericht van dit topic toch? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 augustus 201312 j Ik geloof van wel. Ow en ik zie dat mijn regio netjes in mijn profiel staat . Ik hoef hem niet snel hoor. Meedoen met rondje mijn regio is prima. Dan kan ik ook kijken wat ik aan zaden van dit jaar kan oogsten voor in de doos.
Geplaatst: 22 augustus 201312 j Ik wil me graag aanmelden voor de volgende ronde. Eerste keer. Regio Gelderland, ik zit in Aerdt bij Zevenaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.