Geplaatst: 22 augustus 201312 j Auteur Je staat erbij Sovreze! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 september 201312 j Auteur 21 september neem ik de blijde doos mee naar het Gooi...Jasmin, zal ik hem daarna aan jou aanreiken? Misschien kunnen we ergens afspreken? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 september 201312 j Het lijkt me leuk om mee te doen!Hoe groot is die doos (en dus hoeveel kost het om hem in nederland te verzenden?)
Geplaatst: 10 september 201312 j Auteur De doos weegt tot 10 kilo Jarno. iedereen kan ( en doet) er ook tijdschriften boeken e.d. in.Omdat het best duur is: 6,75 proberen we om de kosten te verdelen door liefhebbers te groeperen.Als je je in wilt schrijven laat dan weten in welke regio je mee doet( kan ook zijn een plek waar je regelmatig naar toe gaat) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 september 201312 j Ik doe dan graag mee. Die kosten zijn nog wel te overzien. Ik woon in Hoogeveen (onder in Drenthe), maar ik studeer in Groningen, dus daar kom ik ook elke week. Ik zou ook nog (doordeweeks) misschien een keer naar zwolle (station) kunnen komen, omdat ik een studentenov heb.
Geplaatst: 10 september 201312 j Auteur OK. Ik zet je erbij voor de regio Hoogeveen, Groningen, Zwolle We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 september 201312 j Ik kan de Doos behalve regio Utrecht ook regio Zwolle (Station) halen of brengen! Regio Driebergen-Zeist (station) is ook een mogelijkheid! of Doorn, de bushalte!
Geplaatst: 11 september 201312 j Auteur Om een frisse start te hebben ben ik een nieuw topic begonnen voor de nieuwe ronde...Zie: de-blije-zaden-doos-nieuwe-ronde-t11145.html Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.