Ga naar inhoud

Volkstuin vakbeurs (met korting voor MTF leden..)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op vertoon van dit geprinte bericht krijgen alle leden van het MoestuinForum de Groene Passie groepskorting en betalen slechts € 5,- entree

Leuk maar heb geen printer

Komt er nog op de site te staan wanneer de workshops zijn? Met tijden of in ieder geval dagen? Of staat dit al ergens en heb ik niet goed gelezen?

Geplaatst:
Op vertoon van dit geprinte bericht krijgen alle leden van het MoestuinForum de Groene Passie groepskorting en betalen slechts € 5,- entree.

Welk bericht Jet

Ik wil ook gaan met een vriendin maar wel op zaterdag

Geplaatst:
Op vertoon van dit geprinte bericht krijgen alle leden van het MoestuinForum de Groene Passie groepskorting en betalen slechts € 5,- entree.

Welk bericht Jet Ik wil ook gaan met een vriendin maar wel op zaterdag

Gewoon van deze vetgedrukte getypte regels. Ik zal ze vandaag mailen om te vragen wat er de workshops bekend is.

Frank ik zou inderdaad een foto maken van het bericht, of indien mogelijk, aan iemand doorstuurt die het voor je uit kan printen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik ga zaterdag de 24e... We gaan met z'n 6en en dit is de enige dag waarop iedereen kan

En nu maar hopen dat sommige workshops op meerdere dagen gehouden worden en de voorraad zaadjes groot genoeg is

Geplaatst:

Ik heb nog even gevraagd: een foto van de berichtpagina is ook ok.

Voor ieder moestuinforumlid geldt de entree van 5 euro ook al kom je alleen.

A.s. week komt het programma van de workshops online.

Geplaatst:

Ik zag trouwens dat de Brouwmarkt ook naar de Volkstuinvakbeurs komt..mooi handig, dan ga ik van te voren bestellen en vraag ik of ze het voor me mee willen nemen..scheelt me verzendkosten

Geplaatst:

@Appelvrouw, ik zag een paar hele mooie foto's op de vakbeurs site: pompoenbed, dille..... Volgens mij maak je dikke kans dat die op de beurs komen te hangen

Geplaatst:

Kijk eens aan! Iedereen kan foto`s toevoegen aan die rubriek, en misschien kom ik er wel te hangen.. (ik had wel betere foto`s kunnen inzenden trouwens, alhoewel die van de Wieringer erwt wel weer lollig zijn )

Geplaatst:

Ja, het is wat lastig het hele programma te zien, maar als je op het programma van donderdag klikt, krijg je het hele programma tot zondag te zien. Echt superveel te ontdekken en te beluisteren !

Geplaatst:

Ik ga donderdag, ik ben erg benieuwd naar de lezingen en hoop dat er veel te koop is.

En natuurlijk dat ik geen discussie hoef te voeren over de entree met een foto op mn telefoon van het moestuinforum

Geplaatst:

Ik denk eigenlijk dat de print voor de korting absoluut geen probleem op zal leveren; dit zijn heel aardige mensen en ik ga ervan uit dat het goed geregeld is.

Vanaf nu kun je je via de website van de Uitgeverij Jan van Arkel( van o.a. het boek van Fransje de Waard en van Sepp Holzer) inschijven voor een interactieve lezing over oa permacultuur door Fransje de Waard, consulent permacultuur ⁄ schrijver van Tuinen van Overvloed en Inno Kock, ondernemer in natuurvoeding en medebedenker van Lazuur Food Community in Wageningen.

http://www.janvanarkel.nl/onderwerp/etenruimteetc/voedinggezondheid/index.html

Ik las ook dit op de site van de website..voor wie geïnteresseerd is in permacultuur

Het ligt in de bedoeling dat Sepp Holzer 23⁄24⁄25 november naar Nederland komt, waar hij dan in elk geval zal optreden op de beurs De Groene Passie in de Americahal in Apeldoorn. Nadere berichten hierover volgen nog.

Geplaatst:

Ben heel erg benieuwd of iemand al iets heeft te vertellen over de volkstuin vakbeurs!!! Was het leuk? Interessant? De moeite waard??

Ga misschien morgen, maar ben toch nog benieuwd naar reacties Jaja... wispelturigheid ten top hier!

Ohw, ja... Alles goed gegaan met de korting?

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Als ik 3 keer het goede deel van het topic uitprint, of 1 keer een foto maak met mijn mobieltje van het topic, denken jullie dan dat ik met 3 mensen korting krijg?

Geplaatst:

Zeker wel. Ik zou het drie x uitdraaien, tenminste dat heb ik gedaan.

En als je je inschrijft voor de lezing op vrijdag bv betaal je ook 5 euro pp (lezing + entree)..dit moet je aanvragen op de site van de uitgever.

Geplaatst:

Dat is ook diegene die ons gezegd heeft het zo te doen..het zal wel goed komen als je voor ieder persoon een uitdraai maakt denk ik.

Ik heb me voor de lezing ingeschreven en heb een andere entree doordat je bij inschrijving lezing gratis entree voor de beurs hebt, of misschien moet ik het zo zeggen: het kost 5 euro voor de lezing en beursentree.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...