Geplaatst: 20 oktober 201213 j Lees net de laatste landleven door, en wat zie ik? Een fotoreportage van Jorieke en Joep! Hartstikke leuk. Veel reacties gekregen?
Geplaatst: 20 oktober 201213 j https://www.moestuinforum.nl/blog/index_u-92_b-1402.html > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 oktober 201213 j Hihi ja leuk wel he? Ik had inderdaad 1 pagina geplaatst in mijn blog, als 'teaser' We krijgen er inderdaad leuke reacties op, vooral op hoeveel het ondertussen hier alweer veranderd is (foto's zijn van vorig jaar oktober) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 oktober 201213 j ik heb hem ook gekocht hoor en natuurlijk aan de jongens laten zien, heel leuk beschreven en mooie foto's, leuk !!heb nu al weer zin in komende moestuindag
Geplaatst: 25 oktober 201213 j Heb hem vanda ook gekocht bij de ah, wist niet eens dat ze zulke magazines verkochten daar (ben normaal in 3 minuten weer weg daar) Leuk artikel en grappig om te zien in zo'n magazine
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.