Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ja ik heb leuke tip, ik gebruik grote emmers met water in de kas, met katoendraad om automatisch water te geven daar staat dus altijd water in, nu komen daar heel vlug muggelartven in.

Toevallig zit in de sloot kleine visjes nu heb ik vorig jaar in elke emmer een visje gedaan, deze vreet ze keurig op en eind van seizoen waren de visjes stuk groter en dik en heb ik ze terug gezet in de sloot.

Dit jaar ga ik zeker weer doen, de visjes vreten ook nog de alg op en de emmers water zien er heel schoon uit tijdens het seizoen

Wel een heel klein visje natuurlijk nemen als je dat doet geen joekel !

Dat is 2 hans!

Zat 'm net bij de tip van de week nog eens te lezen, ik denk dat het wel heel belangrijk is dat je dan wel slootwater gebruikt en ook om te verversen op leidingwater gaan ze het niet redden lijkt mij! Weet niet of dat voor iedereen duidelijk was?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Nee kraai kauw vangen geen vis, ja hoor elk koudwatervisje werkt wel ze eten allemaal graag muggelarven een goudvisje ook.

Je zal zeker als het niet geregend heeft of emmer in de kas staat elke week schoonwater moeten bijvullen voor zuurstof voor de vis.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Nou hans iedereen heeft het al gezegd maar ik vind dit ook een SUPERtip.

Mijn regenton gaat dit seizoen ook meewerken in de tuin en door ons dorp loopt een riviertje met nu al genoeg visjes om ons van de zomer beestjes vrij te houden.

Helemaal te gek!

Veuvecouderc

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...